en.

 

för mig är du underbar för du får mig att skratta som ingen annan får, för du får mig att le som ingen annan får, du får mig att förstå som ingen annan får, du får mig att älska, du får mig att längta och du får mig att aldrig vilja vara med någon annan. det är du och jag nu och jag vill ha det så, för ditt hjärta bär mig när jag bara vill sjunka. vi har lättare att se varandra för varje dag som går. vi ser varandra tydligare för varje dag som går. du får min mage att pirra även fast du är långt härifrån. du får mig att le bara du snuddar vid min tanke. du får mig att klara det jag inte trodde, du får mig att aldrig vilja släppa taget, du får mig att vilja skapa en framtid tillsammans med dig, du får mig att vilja bilda en värld med dig. fast än mitt hjärta skriker tillsammans med alla mina organ att du ska vara här, så vet jag att de här är det du vill och då går det, med tårar och med jobbiga stunder, men det gör allt lättare att handskas med. för jag vet att du mår bra. jag är kär, förälskad och betagen av dig och allt som har att göra med dig. jag älskar varje litet hårstrå på din kropp och jag älskar dina ögon när dom ser på mig, och dina kramar, när du håller om min hand, och när jag får ligga på din arm. när du pussar min kind och min panna, och jag älskar att ha dig vid mig. det är värt att vänta på. jag väntar för jag älskar. jag älskar för du är underbar.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0