föralltid.





om sanningen ska fram är mitt hjärta lika rött som kärlek är. jag älskar verkligen, inte med dimma framför ordet utan klart och tydligt, älskar. vad än någon säger så har mitt hjärta hittat en plats som inte går att flytta. inte imorgon och just nu. man vet inte vad som händer och vad du kan göra, men en sak är säker du måste spräcka hela glaset för att jag ska kunna sluta älska. min blick fångar alltid upp dig när du är svag, när du har gjort bort dig, men jag visar dig alltid vägen tillbaka. trädens grenar är fyllda av vackra gröna blad och jag har färgat mitt hårt så jag kan gå hand i hand med kärleken. tärningar kan vi alltid kasta, men jag vill inte prova just nu, för dina ögon är dom enda jag vill se in i. jag ser ingen annna, jag ser bara dig. alla runt om kring är som luft eller ingenting. du är allt jag ser och vill röra vid, öga mot öga, jag säger det till dig en gång till. låt mig föralltid vara din.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0