påhopp och några slags ord.

ibland kniper jag. som när jag tycker något är jobbigt. som när jag blir sårad. då tystnar jag med hela världen. då ler jag inte de minsta. då är jag tyst tills du får mig glad igen. och det bästa är att du alltid får mig glad. du är sådär tyst nu igen. oroar mig. får ont i magen, tänder en cigg och försöker se vad som skymtar bakom molnen. solen har vart framme ett tag nu. man väntar alltid på att regnet ska komma från ingenstans och förstör allas utomshusplaner. men faktum är att ingenting bli faktiskt som man tänkt sig. imorgon har jag lite på mitt schema. skönt, lättande, hatar att sitta stilla, de gör mig tröttare än att faktiskt få jobba. jag försöker vända bubblorna till ingenting. ingenting är bättre ibland. ibland känns det tysta intet bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0