När du

Du vet när du sover brevid mig. Tätt tätt intill. Sådär så det blir helt svettigt på vår hud och jag nästan vill springa ut i snön för det blir så varmt. Det är de bästa som finns. Och när jag vänder mig om är det inte för att jag vill komma bort ifrån dig utan för att jag vet att du finns där. Du är så fin när du lägger din haka mot min axel och så fort jag kysser dina läppar kysser du tillbaka, även fast du sover.  När dina händer rör vid mig och när du ler när du ser på mig. När du kramar mig som bara du gör och när jag pillar dig i håret och du ryser. När du får mig att längta efter dig när du ligger brevid när jag tänker att du snart ska gå. När du säger älskar dig och när du kysser min hals. När du masserar min rygg och när du drar fingrarna runt mina läppar. När du håller om min hand och när jag ligger på ditt bröst. När du vill ligga på den sidan av sängen som är längst till dörren för att skydda mig. När du skrattar och när du förklarar hur du känner. När vi sitter på balkongen och dricker kaffe och när vi promenerar med bella. När du retas och jävlas. När du gnisslar tänder och att du alltid kommer till mig när jag rullar ifrån dig i sängen. När du håller om mig. Och när jag håller om dig. När du pussar min näsa. När du pussar på min panna. När du kysser mina läppar. När du lyssnar på mitt hjärta. När du lägger dig på mitt bröst och säger här, här vill jag sova. När vi äter middag och dricker julmust. När vi kollar på dåliga filmer som slutar i kyssar. Och när vi skrattar åt dåliga skämt. När vi lyssnar på bra musik och sjunger med. När vi spelar kort och du alltid förlorar. När du säger fel och kommer på det. När du lär mig nya saker. När du hjälper mig upp ur sängen. När du springer ifrån med din tallrik för att jag inte ska hinna före med den till disken.  När du hjälper mig. När du försöker få mig glad när jag är ledsen. När du torkar bort mina tårar. När du säger att allt kommer bli bra. När jag säger att du är bäst och du säger du är. När jag älskar dig och du älskar mig. När du ringer mig, när du smsar och frågar vad jag gör. När du kommer hem till mig. När du kramar om mig när vi inte setts på ett par dagar. När du pussar på mig igen. När du blir glad när du får pepparkakor. När du lyssnar och när du berättar.








Kommentarer
Postat av: farah

guuu vad gulligt nattis! jag dör lite

2011-01-03 @ 11:06:37
URL: http://arabensanus.blogg.se/
Postat av: Edvardmonika

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-08-29 @ 08:23:36
URL: http://edvardmonika.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0