bara för att du ska veta

Tre verser från tre kvällar. bara för att du ska förstå hur illa du ibland får mig att må.

Det rinner tårar ifrån min lilla sjö. Den svämmar över och jag håller på att dö.
Dö över att sviket tar över mig och tyvärr så har allt det har att göra med är dig.
Inte en tår har du fått mig att falla, men frågan är nu om jag fortfarande ska palla
Efter allt du sa och inte har gjort, just nu vill jag bara springa härifrån fort.
En del av mig vill till dig för att visa vad du gjort med mig,
ena delen vill bara spring bort från allt, hur kommer de sig?
Allt du inte säger svider som salt. Salt i ett sår, är det här allt jag får?
Du väckte mitt hjärta när det vart dött, men nu ger du mig en smärta inte längre lika sött.
Sött som den kärleken du gav mig,  allt va vi kände, men nu känns det som att allt bara vände?
Jag frågar mig själv hela tiden, vad vare som hände? Det känns som allt starta förra veckan.
Jag ber till gud och vill bara att han ska väcka, väcka dig från  din sömn och allt du inte ser,
För allt jag vill är att du ska finns här , här och nu och inte sen. Se och lär
Lär av alla de misstag du gjort, du står inte längre utanför mig port.
Det är där jag vill ha dig, för just nu vill jag prata av mig,
Prata om allt det jag känner och egentligen bara hålla om dina händer.
Be dig torka bort alla tårarna som du fått mig att falla och mina kinder dom är så kalla.
Av alla tårar du inte torka bort eftersom du gång på gång bara gått.
Gått din väg och flytt, det är som du slänger allt det jag sytt.
Jag har kämpat så jävla hårt, för allt de som du kallar vårt.
Men frågan är vem delar jag allt med när du inte ens är här
Jag hoppas att du av mig någonting lär.

Jag vet inte hur många dagar jag har suttit här och väntat, hoppet har inte lämnat mig som väntat.
Jag tror hela tiden på att du ska komma, men det verkar som att du bara somnar.

Jag vill stänga av mobilen för du sa vi skulle höras sen.
Det är knäppt tyst i hela rummet, det enda jag kan höra är surret.
Jag vill bara höra din röst säga förlåt för allt och känna lite tröst
Tröst för allt du gjort och jag vill att detta ska vara över jävligt fort.
Jag orkar inte med att känna denna känsla, jag känner mig ingenting mer än fängslad.
Snälla gud hjälp mig, jag ber dig, kan du gör så han ser mig.
En gång för alla, vänd dig om, gör inte som allla dom.
Alla dom andra som sårade mitt hjärta, jag vill inte känna mer smärta.
Snälla älskling jag ber dig, kan du inte bara se mig.
Från och med nu släpper jag allt, mitt hjärta svämmar över av känslor det märks.
Jag är så tom att jag inte ens kan gråta tårar, och jag vill inte ens lyssna på våra låtar.
Dom där låtarna som får oss må bra, för du håller aldrig det du sa.
Det du sa till mig i förra veckan var det som fastna, men det du inte gjort är att satsa.
Allt du sa rann ut i sanden och jag fick springa själv i branden
För du var inte här och höll min hand, det kändes som du kanske var i något annat land.
Jag kände mig lämnad och sviken för du fattade tydligen inte piken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0