förstör

sen sist har det hänt saker, det var nog en vecka sen ungefär som jag kände sådär. Jag lät tårarna rinna och du kunde inte springa, du satt kvar och höll min hand samtidigt som du släckte min brand. Jag ville bara ha dig vid min sida och inte behöva lida. Jag valde att låta oss stryka ett sträck över allt det som har hänt och jag har försökt glömma allt jag känt. Det är svårt för så fort det är tyst tror jag att du gått. För även om allt du sa igår stod i brevet du gav mig så kommer jag alltid se de som om du försa dig och i och med alla tårar du fått mig att falla så är frågan om jag ska fortsätta palla med allt som du inte gör och det som du alltid förstör. men när du sa kom igen var det som att allt flög bort igen, som att allt var bra och allt det du sa var det du mena och nu ska vi bara se till att inga tåg blir sena och att vi inte missar någon avgång så vi tillsammans kan lyssna på vår sång. det är precis som att det aldrig har hänt mer än det jag numera känt, så fort du inte finns här får jag tillbaka känslan där.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0