kär

Kär, ett leende på mina läppar varje sekund som du rör dig i mitt huvud. Ett par ögon som aldrig vill blunda för du ligger bredvid och det är bättre än alla drömmar. Ett pirr i magen som är så pass intensivt att det blir nästintill obehagligt. En längtan så fort som du inte är här. En oro så fort något känns fel och som inte släpper förens man vet att allt verkligen är okej. Den där känslan av att man har hittat någon som tycker om mig minst lika mycket som jag tycker om honom. Känslan jag får när jag går på stan och håller dig i handen. Känslan att man vet att det alltid finns någon där för mig som bryr sig. Någon man alltid kan vända sig till om man har något man vill dela. Någon som aldrig lämnar ens sida eller låter en gråta i ensamhet. Någon som alltid ringer och frågar hur det är fast än han vet att allt är bra. Någon som säger god natt och någon som säger god morgon. Någon som kramar om dig när det är lite tungt och någon som ser direkt i dina ögon om det är något som inte stämmer. Någon som står upp för dig och är på din sida. Någon som kliar dig på ryggen innan du somnar. Någon som får dina läppar att bara vilja kyssa ett par läppar under hela livet. Och någon som får en att vilja spendera varje sekund med honom. Någon man älskar. Någon man vill dela ens liv med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0