rosa

vet du älskling, att allt är inte rosa och sockersött. livet är fyllt av starka vindar som gör oss ostabila. det handlar om att vi måste hitta det där sättet att stå på som gör att vi står stabilt med båda fötterna på jorden utan att falla ner på marken var trejde sekund. jag växer, för varje sak du utsätter mig för och vet du att du gör mig starkare. idag var jag så lycklig, idag är ju så lycklig, det här är nog den bästa dagen på länge. idag är allt rosa och sockersött, idag kastar jag mig ner på marken och njuter av att himlen skiner blått, för idag är min dag. jag kände på mig ett och annat och jag hade rätt men det gör det inte mer okej för dig att göra som du gör, men du måste hitta ditt sätt och jag kan aldrig säga hur du ska göra och inte göra. även fast kylan ligger som ett täcke över mig så fylls jag av värme för nu äntligen känns mitt liv påväg att påbörjas, på riktigt. jag ler trots att de är problem, folks om inte mår bra, tårar och alla missförstånd, för jag lyckades och jag ska forsätta le tills vi möter morgondagen.



tack för ni finns och får mig att le när allt känns som en dödsbedd utan något sken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0