när du inte gör det.

Okej, fine. Ingenting är perfekt, det är ju fullkomligt medveten om. Men varje gång du gör så här så vet jag inte vad jag ska ta mig till. Du ger mig magsmärtor, du gör mig instabil och det är inte pga att jag vill ha din bekräftelse utan för du glömmer mig när jag aldrig glömmer dig. Du får mig att känna mig ensam, du får mig att känna mig bortglömd och du får mig att aldrig mer vilja springa till dig igen. Det du gör gång på gång och det du får mig att känna gång på gång. Du verkar inte förstå din handlings påverkan för du får mig på fullaste allvar att vilja bryta ner mig själv och du får mig att känna mig mindre värdefull. Det spelar ingen roll vad du säger för det här talar om hur du tycker. Det spelar ingen roll vad som händer för detta talar om hur du tänker och det spelar ingen roll hur trött du är för det här visar att du inte tänker ett steg till. Jag ska inte tala för dig eller mot dig, men det är så det känns och det är så jag skulle agera om jag inte brydde mig eller inte hade hjärtat på rätt ställe. Jag blir orolig och tusen tankar vandrar förbi om att något kan ha hänt, men eftersom du brukar bete dig så här så vet jag med stor säkerhet att du bara sover och har glömt mig och drömmer drömmar om gud vet vad. Jag kanske är hård, men det du gör mot mig är att inte respektera min tid. Jag ber till gud att du mår bra. Men fortfarande vad de än må vara säg i alla fall att du mår bra så länge du inte tappat mobilen och du själv befinner dig ute i en skog och inte kan hitta hem, då kan jag förstå, men snälla, gör inte såhär mot mig en gång till..

säg inte, tala inte, när du inte gör det.

 

 


Kommentarer
Postat av: farah

nämen nattis, är det någonting som händer? du får jättegärna ringa om du vill snacka, oavsett om det är något eller inte. puss!

2010-11-20 @ 11:17:11
URL: http://arabensanus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0