när du pratar.

Vet du vad saken är.. När jag sitter här och väntar på dig, ibland i timmar, ibland i dagar, så helt plötsligt när du öppnar din mun är det som att jag faller ner som en sten på golvet och allt som hänt försvinner. Din röst och hela du gör mig lugn, din röst och hela du gör mig så lycklig och hela du gör mig så kär. Och så fort du öppnar munnen saknar jag dig och allt dåligt är borta för jag glömmer allt som någonsin hänt när du böjar prata. Du vet inte hur mycket jag älskar. Jag saknar dig, det var två dagar sen vi sågs nu. Det gör lite ont i hjärtat när jag inte får dina kramar som jag behöver. Och att se på ditt leende är det som får mig att smälta allra mest. För trots allt så är vi sjukt bra, du och jag, vi..
jag saknar oss, jag saknar våra kramar, våra kyssar och när vi skrattar ihop, för när jag är med dig mår jag som bäst.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0