stuck

Mina ögon är trötta och mycket har hänt, min kropp är bedövad av dig för den känslan du ger min kropp gör så alla bekymmer flyger iväg. Du förstår nog inte hur mycket du får mig att älska. Du ger mig en energi ingen annan kan ge, du ger mig leenden ingen annan kan ge och som du håller min hand gör att jag känner min trygg även när du inte är här. Jag saknar dig så fort du inte är vid min sida men desto längre bort jag är, desto längre bort vi är ifrån varande, känns det som att vi kommer varandra allt närmare. Du värmer mig och sätter leenden på mina läppar. Du får mig att förstå, du får mig att inse och du får mig att känna ngt som aldrig har funnits där. Du får mig att se en helt ny värld. Jag längtar efter dig, hela tiden, jag vill och behöver dig. Alltid. Du är fastklistrad i min tanke och på mitt hjärta.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0