diamant

Jag kanske var sårad men saken är att jag gick inte den där vägen själv, det var du och jag då och nu har vi varandra men inte alls på samma sätt. Du måste förlåta dig själv, skära bort de taggar du skyddar dig med och visa hela världen att du är bra. Om man inte vet mer än det man tror sig veta kan man göra misstag och ibland gör man sådana som inkluderar andra, men jag visste hela tiden i hjärtat att det aldrig handlade om mig utan om dig. Mina principer korsar inte dina men vi möts ofta på vägen och ser till att vi förstår varandra, förr eller senare står vi där och skriker men det slutar alltid med ett leende för vi vet att allt som har hänt har hjälpt oss och du kanske inte har förstått det än, men acceptera och se hur du blivit, om det aldrig hade hänt hade du aldrig sett hur du tänker och hur du reagerar nu, i efterhand. Dina tankar om det som hänt säger mycket men mest säger det att du måste våga lita på dig själv, för du vet att du är kapabel till så mycket, du är bra. Ett påståenden om diamanter och stenar är en femma, men du kommer se att diamanterna är svåra att finna, men det finns många där ute, om man tittar noga så kan man se hur dom blänker. Se med själen och du kommer finna med mig vid din sida. Glömma och förlåta är lättare sagt än gjort, men ta vara på den tid vi har här.. på jorden, för imorgon kan det vara för sent...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0