Nytt hus.

när jag tittar tillbaka i arkivet fylls jag av bubblor, för varje meningen jag läser är det som att alla känslor jag haft åter kommer tillbaka. jag känner mig pånytt född av någon andledning, efter allt som har hänt efter detta år och det känns som det var dax att starta om på nytt, bläddre till en ny sida och börja skissa på nästa målning, mitt liv. efter allt som har hänt, efter alla visor och sånger, efter alla fina nätter och dåliga dagar fyllda med tårar börjar jag om på nytt, jag raderar det förflutna för att helt kunna vandra vidare, inte byta riktning, men med ett par skönare skor ska jag vara så mycket bättre än aldrig förr. Jag ska forsätta vandra på den grusväg som följs upp av vackra blommor, den väg jag alltid vandrat, för det är jag, så var inte orolig, jag vill bara kasta allt skit och inte titta tillbaka, för nu är det en ny tärning som kastas och jag hoppas det blir jäkligt bra och att ni står brevid mig, trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0