sekunden då allt rann av mig.

I samma sekund som du frågade frågan som jag hoppats på att få slippa besvara så kände jag att det sved till i hela magen, just för jag vet hur det låter.. jag kan inte ljuga, jag kan inte ljuga, men jag försökte spara tid för att komma på något att säga genom att repetera din fråga, till slut slank det ut, som att jag inte kunde styra över det. Jag såg i dina ögon, direkt och saken är den att jag hade reagerat på exakt samma sätt, men jag skulle nog inte kunna sova. Mitt hjärta brast lite när jag såg din reaktion och jag vill skrika, men istället tittade jag på dina ögon som var fyllda av hat och i den andra sekunden skulle du förklara för mig i omvägar att om jag skulle göra bort mig så skulle jag få ångra det.

Kommentarer
Postat av: farah

har det hänt något?puss

2010-10-22 @ 06:15:32
URL: http://arabensanus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0