tre kapitel ur våra liv.

Du säger att du har ögonen öppna även fast du mest sover, du säger att du ser allt, precis det jag gör för dig, men ändå tvekar du. Ibland känns livet sådär bra och perfekt att man hela tiden väntar på att något ska hända, för så här bra kan det ju inte vara. Det känns som att du väntar på en bomb som ska explodera och förstöra ditt hjärta för evigt, sannigen är att det blir bara bättre och bättre för desto mer jag öppnar mitt hjärta för dig, desto mer känner jag för dig. Egentligen har jag inte ett dugg svårt att tala för mig, öppna upp mig för någon jag tycker om, men det är som för varje ord du säger, är det som att du knäcker mig, som att det jag har att säga inte är ens värd en smula, som att jag lika gärna kan hålla tyst, även fast allt jag vart med om, gör mig till den jag är.

Dom där pälorna runt mín hals hänger där av en anledning och det är för att jag har jobbat för dom, jag har inte alltid vart den personen jag är utan det har hänt mycket påvägen som har format mig till den jag är idag, jag skulle nog aldrig berätta alla historier bakom, men det som skapade mest förändring och utveckling är de jag vill dela med mig och det kommer jag göra.

Jag vet inte om du ljuger för mig men dina ögon säger allt, du är god, du vill väl och du säger ingenting för att såra. Jag kan se i din blick att du är tacksam för allt som är nu och för allt som har hänt. Vissa saker önskar man att man sluppit men utan dom händelserna hade jag inte vetat det jag vet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0