frysa i svetten.

två frusna ben och ett halvt risigt hjärta. katasrofala händer som hänsivas till dig. knapert och en vilja för något mer. livet klappar mig så hårt på axeln ju nu att de verkar enda upp i huvudet. tar imot ditt skit så jag får mer. det är så de känns. en riktlinje men ett veligt val. vad ska man och vad borde man göra. fjorton dagar som nu är två dagar, snart en dag. kan inte beskriva min längtan, inte ens för dig älskling. vill springa till dig och aldrig igen lämna din sida. två hjärtan som slår i takt, ett par i leenden och två liv som blir till ett, lova att aldrig släppa taget om min hand. för jag har förstått nu älskling, whats life is all about. utan dig fryser jag i svetten, utan dig svettas jag i kylan, utan dig är ingenting som de ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0