underbar

att ha hittat meningen med allt är för mig en lycka jag aldrig trodde jag skulle finna. att jag nu förstår vad allt de här handlar om. att se ditt ansikte igen var som att allt som fattades när du var borta flög in i min kropp igen, bara av att se dig stå där. din armar runt mig och dina kyssar fick mig att förstå. och allt du nu gör för mig får mig att aldrig vilja lämna din sida. allt jag har stått ut med, allt jag har sett bortom är nu bortblåst för allt du gör nu är att ge mig värme och kärlek. dú är underbar. jag är glad att jag trots allt stannade kvar.


Kommentarer
Postat av: farah

¨åh vad fint!

2011-08-11 @ 10:28:26
URL: http://arabensanus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0