gjorde en stor sak.,

ibland funderar jag över om jag är dum som är där jag är, eller om jag är mesig som en tar åt mig. jag vet att du är god, men är det allt man ska ta. jag önskar bara att du någongång gjorde som du sa. titta på mig och ljug inte. se mig och hör mig. berör mig och förstör mig, inte. du säger saker som jag redan visste. har redan tänkt ut allt. allt du redan inte visste. kasnke är jag dum. kanske är jag mesig. men just nu vet jag inte. men jag är ganska säker på att tiden kommer utvisa vad som är så kallat rätt och fel. insidan är sorglig men lycklig, utsidan är ett tidlöst problem. fast en sak är säker, jag vet mer än du, annars skulle du aldrig vara rädd. för du vet att jag hade rätt när jag blev ledsen, fastän du sa att jag gjorde en stor sak, av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0