E

Klockan är snart tolv. Jag ska snart sova. Jag är trött trots att det enda som har tagit på mina krafter idag är mitt egna humör. Ditt rosa hjärta hänger runt min hals, det har hängt där sen dagen du gav mig det. Jag kommer inte ta av mig det för ens du ber mig. Jag känner ingenting ibland, men så fort jag tänker på dig hoppar mitt hjärta tillbaka och börjar slå som aldrig förr. Jag vet att saknaden kommer finnas så fort du inte är här men jag mår bra ändå- jag kommer ha det bra ändå. För bara tanken att du är min och att du tänker på mig gör att jag kan stå. Jag minns när det inte var bra, jag minns när du gjorde mig illa, då ville jag inte kliva upp. Det känns som att våra tåg åker på samma räls nu, det känns bra nu. Jag känner och jag vet när du väljer att ta steget att krama om mig när vi har legat tysta i fem minuter efter att vi inte har kommit någon vart med en diskussion, då rör du min själ. De jag saknar mest av allt när du inte är här är dina händer, ditt leende, dina kyssar och framförallt världens bästa kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0