älskling, jag är hemma nu

Kryss över och det betyder avstängt, funger inte, livlöst, försök igen senare, eller ge upp. Gör vad du vill, vad du känner för. Livet i sig är bissart likt en öken utan mening och utan vatten, sand så långt ögat kan nå och så kommer du springades imot mig sex veckor senare och hela världens blir fylld av färggranna blommor och vackra exotiska palmer. Shit vad jag uppskattar dig redan, mera. Det är sjukligt, hur saker som att vara ifrån någon man älskar kan få en att älska hundra gånger mer än innan. Du trodde jag skulle svalna, jag skulle glömma dig, helt omöjligt, vill jag påstå. Helt osannolikt. Älskling. Trots att jag är sjuk, bara ligger i sängen, är ungefär utan jobb, så får du mig att skratta på 95 mils avstånd. Du är världens bästa, du är någon jag aldirg vill leva utan. Du är den personen som får en öken att bli till en tropisk vacker regnskog. Ingen kan förstå hur mycket jag längtar, det är snart tre veckor kvar, shit vad tiden går långsamt. Livet. Livet är så invecklat, men du gör allt så utevecklat. Du inger ett lugn som gör så att de känns som allting kommer bli bra, toppen och fantastiskt. När du kommer hem, då kommer jag aldirg sluta pussa på dig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0