förtjänar att sova länge.

fy fan. min kropp värker. jag skämtar inte. tio timmars jobba ihjäl sig pass. totalt ca trettio minuter rast. jag känner mig utnyttjad. som en slav. är de så här de ska vara? jag orkar inte. stress och bittra människor som ger än kan du bara gå och dö blickar. jag förtjänar att sova länge. dagens positiva var att träffa bella och att de nu är 11 dagar tills min äääääääälskling kommer hem. jippi. tack för idag gud, vad skulle jag få ut av de här mer än lite pengar. hmpf. ibland undrar man vad han är för plan för en där uppe.




såhär sliten är jag nu. tyck inte synd om mig, jag har faktiskt världens gosigaste björn som gosar med mig.och den har faktiskt min man vunnit på kärlekshjulets första vinst, sådeså, va klyschigt, men jääävligt mysigt. man tager de man haver. och fyyfaaaaaaaan va fint de satt med donken efter jobbet. tack och god nattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0