guld peppad.

folk är underbara. glad blir man när alla favorit tjejer minus två kommer hit ikväll. solen är framme, bingo! klev upp från sängen vid halv tio en lördag som denna för att tvätta, ungefär lika roligt som det låter, det som var bra var att jag var själv på sex maskiner, så all tvätt är redan tvättad. städa måste jag göra, men man sätter inte på sig glasögongen i sitt egna hem, man ser inte skit som andra ser. så nu måste jag hitta glasögonen, för shit jag tror det är förjävligt här. men en sak som är bra med en arton kvadrat, är att de går jäkligt snabbt att städa, en halvtimme, timme max, sen har du allt under kontroll, fast då brukar jag skippa glasögonen som sagt så vi säger väl två. jag har gått och funderat ut vad jag ska ha för lekar ikväll, kommer inte på ett skit. så vi får väl se helt enkelt vart vi hamnar, kanske slutar det med att vi alla bara sitter och stirrar på varandra som i sexårs. fyfan va hemskt det var när man var 13, högstadiediscorna var ju rena rama mardrömmen. jag får inga bra känslor när jag tänker tillbaka. eh, vi skiter i det, i dag firar vi att jag har vart 22 i en månad. det är ett skäl till att fira. inget ojämnt eller dåligt skäl, utan ett alldeles perfekt skäl. lets celebrate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0