jag är ett rovdjur och du är mitt byte

vi börjar med att tacka alla fina rara som dök upp igår. hade verkligen hur mysigt som helst, och de vara bara tack vara er. sjukt roligt. tack tack tack. det här kan jag leva på i ett år fram, tills nästa tillfälle. men samtidigt ger de mig mersmak, att jag vill göra sånt här oftare, men inte just delen- supa, inte på ett bra jävla tag, drack polsk vodka, det var ingen barnlek, och den dödade mig. slutade med att jag stack ifrån berns vid halv två för jag var tvungen att käka. slutade med att jag satt och vänta på min vän i ett tag själv utan för donken. det behövdes, lika mycket som när ett barn måste sova, behövde jag äta. kom hem runt halv fem, men det som jag ville ha sagt vart tack för ni kom. ni är så bra! det bästa på hela kvällen var högen och vi sjöng främling och linns jag är ett rovdjur och du är mitt byte!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0