puss

haft en ta-tag-i-allt-man-skiter-i-att-ta-tag-i-dag. har gått sådär med tanke på att vissa har gjort att dom inte kunde göras iaf. jäkla ahhh. blir lite irriterad, tillåt mig, snälla. jaja. annars har de vart en okej dag. imorgon ska jag jobba, om de inte hade vart för att de är ett tio timmars pass jag ska jobba så ska de bli jätte kul, men just den där delen känns lite jobbig, hoppas att jag inte behöver massera i tio bara. då lär jag ju säcka ihop under någon massage. shit. klagiliklag stund. det ser ut som krig här hemma, i min etta, som att någon har glömt bort den här lilla hålan, eller låt mig vara ärlig, skitit i det. vilket jag kanske har gjort. men jag har en tendens att låta de gå lite överstyr förns jag tar tag i själva problemet. som med allt annat i mitt liv. önska jag kunde säga att en del av de jag skulle ta tag i idag var att boka in en härlig spa behandling, men icke, en härlig gynundersökning fick de bli, ska bli mysigt, typ nästan bättre än att bli masserad i en timme, okej förstå min ironi nu, så ni inte tror att jag är en pervers typ. tio timmar, jaja de kommer gå skit bra säkert. tiden lär ju flyga iväg iaf, ett stort plus. ska nog traska iväg till bellsi och pussas lite med henne imorgon efter jobbet också. pussssssssssssselipusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0