Idag

Konsekvenser av våra val försvinner bort med vinden och kommer tillbaka i sanna sekund när vi förstår att vi gjort ett misstag. Vi blundar ofta och glömmer tanken som är mest efterfrågad. Kan vi se vad som kan ske i förtid när vi planerar våra handlingar. Klockan tickar på snabbt samtidigt som tiden går så fort känns allt som en evighet. Veckor blir till månader och nu vet jag inte hur jag skulle klara mig utan dig. Jag hoppas du håller min hand. Och bara så du vet är jag tacksam att du valde att göra allt bra, igen. Solen skiner. Dagen har precis börjat. Tankar väcker mig till liv och jag kommer på mig själv med min negativitet. Bromsar och förstår att jag är framme. Idag ska bli en bra dag tänker jag med en tveksamhet. Hjälp. Ibland behöver alla någon som får oss att förstå, att livet blir vad man gör de till. Så låt oss se till konsekvenserna och göra allt bra. För de är mitt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0