guldklimp

skurken bakom hörnet ser mig inte när jag paserar och i tid hade du fält mig och tagit allt jag äger. förutom mitt hjärta. vilken tur att ingen kan sno det. alla känslor man känt och alla minnen som finns bevarat i hjärtat. ibland önska jag att du kunde se in här i mitt stora röda varma hjärta. se hur de verkligen ser ut. jag tror du redan vet, men du skulle bli så säker. jag väntar i mörkret och huvudet dunkar, ibland glömmer jag bort att äta men då får jag en smäll i huvudet för det. förlust i åter förlust. tack för idag, allting som behövdes är gjort. men listan växer ju såfort man är klar. igår var det vänster sida, idag är de höger, förhoppningsvis är det ingenting imorgon. om jag har lika tur som att du missa mig. när jag fixerar blicken på dig ser jag verkligen, allt de där som du är. så fin, min lilla guldklimp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0