svag

du är som en främling för mig. just nu. men för ett år sedan var det så annorlunda. allt var helt annat. tänk vad allt har förändrats. ögonen i din nacke håller koll på mig hela tiden. sakta men jävligt försiktigt ser du in i mig som att du kunde läsa mig som en öppen bok. ibland blir jag känslomässigt förstörd, som en blixt slår allt ner och jag orkar inte längre le. det är som de du säger förstör mig för en stund och som att jag måste bygga upp mig själv på nytt.
känslig och öm. jäklig och förstörd. jag försöker. tro mig när jag säger det.men jag känner mig svag. så svag.


Kommentarer
Postat av: farah

men natta! vad är det som händer? är du ledig på onsdag så tycker jag att du kommer hem till mig så kan vi prata!

2011-09-05 @ 12:58:49
URL: http://arabensanus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0