Hatad

Panikattackerna återkommer under hela dagen, tårarna försvinner ner mot kinderna och inget jag gör kan stoppa dom. Du ligger bredvid och snarkar och jag har aldrig känt mig så hatad, så misslyckad som jag gör idag. Ingenting är visst bra, allt man gör blir fel. Saknaden efter någon som förstört så mycket för en, som fick mig att gråta, tappa andan idag som inte ens är här, pga äldre händelser. Allt de mörka kom upp, all panik och jag ville bara springa men du höll mig kvar, som att du spikat upp mig likt Jesus på korset, frälst och älskad men ack så hatad. För jag gjorde fel, jag borde inte ha frågat. Man har bara sig själv i slutändan. Lita fan inte på någon annan än dig själv. För det är du som ska stå ut med dig. Shit sluta gråt bitch, de ekar i hela huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0