lone as alone

fryser i kylan i väntan på snöfallet. de mörker som lägger sig redan när jag vaknat. du kan få mig att känna mig så ensam ibland. så ensam att jag bara vill gråta. för du bryr dig men ändå bryr du dig inte. der är tydligen värre känslomässigt. fint och lycklig om vartannat och ditt leende slår allt. upp och ner och så dagar med blå himmel som om inget kunde vara bättre, och sånna här dagar,dagar ensamma dagar med blandade känslor. jag måste sova. jag har saker att göra- ibland undrar jag vad du gör. till skillnad från mig. som fisken i vattnet sa du, menar du verkligen det eller ljög du? tystnaden som infinner sig just nu svider lite. och så är den lite skön, hoppas de är lika tyst imorgon när du och jag byter plats. hoppas du ser mig. ¨¨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0