trots allt de dära

kampen i huvudet fortsätter. du ifrågasätter mina känslor. hur kan du säga att dom är fel, när de är precis så jag känner. du faller längre och längre bort från min värld, för du visar sanningen nu. du är bitter, jag vet att jag är bra. jag vet att jag är älskvärd. men ibland klarar jag inte av att se min spegelbild. tittar bort och låtsas att de inte finns, de fula, de hemska. ont i magen för att jag känner så om mig själv. ont överallt, i hjärtat i ögonen bränner det, att jag kan hata mig själv. men jag vet att djupt här inne, älskar jag mig. du älskar inte mig längre, för då skulle man inte göra som du gör. men jag kan ta det. för jag vet att jag givit dig mycket. jag försöker förvandla bort min brännande känsla i magen till något positivt. det bästa är att du förstår och säger att du älskar mig, vill inte förlora mig, vill inte att jag ska må dåligt. precis när jag behöver de som mest. du gör alltid allting bättre. min sol. du gör allting lättare, allting bättre. saknar dig för du inte är här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0