Mitt allt.

Mina händer luktar rök. Du ringde en kort stund, jag tände en cigarett och du pratade. Det känns jobbigt just nu som att regnet kommer såfort jag tänker på allt. Jag har avslutat ett kapitel som har tillhört mig länge nu, det känns tomt och det har bara gått någon dag. Det är jobbigt att vara hemma, det är jobbigt när jag ser dig men du finns inte här. Men jag vet att du har de bra. Saken är ju att de är helt tyst här utan dig. Det ekar tomhet och jag fäller tårar när jag tänker på allt som har med dig att göra. Jag behöver någon nu, någon som håller om mig och någon som säger - du gjorde rätt. Det kommer bli bra. Jag ska försöka sova nu. Försöka att inte tänka på det så mycket. Försöka att se solen som skiner där borta... försöka att le när allt jag vill är att fälla tårar.

du har vart jag. du har vart mitt allt. min lilla sak som alltid har lyssnat. men nu är du borta..


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0