winter.

res dig upp. jag är så förbannat trött på att se dig falla ihop stup i kvarten och beklaga dig över din situation. ibland vill jag köpa en biljett till en bajshydda i afrika och be dig komma tillbaka när du blivit klokare. när du har förstått, oj vad du kommer känna dig dum, vad du kommer skämas min vän. och andra sidan så önskar jag ibland att jag var mer som du. sådär känslomässigt involverad som bara du är. gråt inte så jäkla mycket, vafan du överreagerar. förihelvete, överreagerar jag så stämmer mina åsikter överrens om att du undereager. jag citerar dig, men jag vågar inte gråta så jag blöder istället, jag tänker mig att jag sliter av mig all hud och rycker upp alla ådror, då känns allt bättre. när du inte låter mig gråta som ett barn. jag absolut avskyr ditt orealistiska tankesätt som alltid knäpper till dig själv på näsan så du känner dig så dum. tillslut får jag ta det. det där dumma som du känner. skam. änglar finns inte på jorden, finns inte på vår planet tydligen. jag hatar mig själv men samtidigt kan jag inte låta någon trampa på mig. kastar mig ut genom ett fönster på 23:dje våningen och hoppas aldrig behöva se ditt fula ansikte igen. hemskt mörker färglägger hela mig och tillslut hinner förnuftet ikapp och jag smälter in i mina möbler igen och är lika docksöt som vanligt, nickar fint när du frågar vad fan de är för fel på mig och låtsas som absolut ingenting har hänt. mina ögonfransar faller av och jag gråter bakom stängd toalett dörr. så du inte ska se. blodet forsar för jag mått så dåligt, på djupet tillsammans med alla panikångestattacker. fylld av luft, fylld av kärlek och fylld av panik. alltsammans gör de oemotståndligt att stå imot allt hemskt. allt gråt. alla fula ord. alla spindlar som du hatar spottar jag ut i ditt ansikte samtidigt som du rycker av mig täcket jag har lagt över anisktet för att jag egentligen inte orkar bråka. för jag älskar ju dig egentligen. jag vill inte att du ska gå. jag vill inte att du ska försvinna. jag vill vinna, men det är inte värt att förlora dig. min fjärilsblomma. min sockermuffin. min solstjärna. min allt i ett. min ingenting tar vi för givet, fast allt vi gör är att ta för givet. hej uppsats av svarta drömmar som rasar ifrån mina fingertoppar. hejdå bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0