ett år sen

för ett år sen satt jag i en park med dig. för ett år sen möttes vi upp och jag var så nervös att mina händer skakade. jag minns att såfort du kramade om mig fick du mig att känna ett lugn. jag kände nog redan då för dig. men som dagarna gick föll jag mer och mer. inte bara för ditt fina leende eller dina underbara kramar, utan för den du var och är. för det du sa och för den du va. jag hade hittat någon som jag letat efter. så som jag ville att han skulle vara. det bästa med dig är att vi har roligt ihop. att vi skrattar ihop. att vi är bästa vänner samtidigt som vi älskar varandra så högt. ett år sen och nu ligger jag i sängen hemma i vår lägenhet och väntar på att du ska komma hem från jobbet. det har hänt mkt under det hör året. och de bästa med allt är att just nu känns de så himla bra. du är han jag vill dela allt med för restan av mitt liv. ha familj med och vakna upp till varenda dag. jag kämpar och det vet jag att du också gör för att de ska bli så. för visst de är jäkligt enkelt att vara kär, men för att de ska funka i längden måste man jobba lite också. jag älskar dig. av hela mitt hjärta. och varje gång du inte är vid min sida saknar jag dig. tack för du finns. och tack för allt du göra. jag vill aldrig att vi försvinner. du och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0